Umay0065 bence riskli hamileliğiniz var ise yerinizden bile kıpırdamayın derim. Benim 35 haftaya kadar herşey çok güzeldi. Birden nstde sancım çıktı, 1 cm açıklığım varmış, bebeğim doğum kanalına inmiş, rahim ağzım kısalmış ve 1 tur da kordon dolamış boynuna🤦🏼♀️ şuan 36 haftalığım doktorum 37+3e gün verdi sürekli dinlen yat dedi. En fazla şuan kendime kahvaltı hazırlıyorum, çok ayakta kalmamam gerekiyor çünkü. Sizde dikkat edin kendinize, lütfen yazdıklarımı yanlış anlamayın