Meryem_Canli Kızlar 37+0 haftalık gebeyim. Gece hastanedeydim sancıdan dolayı yatışını verelim istersen ama sancını evde çekmen daha iyi dedi doktor. Şimdi de takipteyim 7dkya düştü sancılarım ama açılmam yok. Nasıl açılmam olacak ayağa kalkamıyorum ağrıdan