Melisakplnn Kızlar 4.5 aylık olduk idrarda iltihap çıktı ve bir haftadır düzelme yok ilaöda kullanıyorum yok az önce lavaboya gittim bildiğin afedersiniz kırmızıydı idrarım biraz korkutuyor beni 😢
yabadabaduu Melisakplnn 10 yaşından beri idrar yolu enfeksiyonu çeken biri olarak (ve hamileyim yine çıktı) tek ve en iyi çaresi su su su… sürekli yanınızda olsun miden bulanana kadar iç hatta ilk günden ilk tuvalete çıkmandan farkı anlayacaksınız 💖
Melisakplnn yabadabaduu vajinama bakteri düşmüş dedi doktor ilaç yazdı çok korkuyorum bebeğe bişey olur diye 😢
yabadabaduu Melisakplnn mantar enfeksiyonu mu olmuşsun acaba ? bende oda var da 😂 çocuğaa hiiiiç bir sıkıntısı olmaz ilaçlarını düzgün kullandıktan sonra sen içini ferah tutt