Mewre N_75 Allahım şu mübarek günde yardımcın olsun 💜 sakin olarak düşünmeye çalış seni strese sokacak düşüncelere girme ☺️ Biliyorum zor olacak senin için ama kendine inan 😇
GebeHanim_ N_75 Allah bir avazda kurtarsın 38+1′im darısı başıma inşallah artık nefes alamıyorum Ciğerlerim ağrıyor her nefes almada
Mewre GebeHanim_ 36+1 olmama rağme bende de nefes darlığı oluyor bazen yetmiyor derin derin nefes almak zorunda hissediyorum 😮💨
erdem_agah N_75 hadi inşallah saglikla kolayca atlatin… Ara sancılarınız varmıydi yoksa bir anda mi başladı ?
Sumiire N_75 Allah’ım bir avazda kurtarsın seni bebeğini sağlıcakla al kucagına inşallah sorunsuz sıkıntısız kolay doğumların olsun 🤲🤲 inşirah suresini biliyosan onu oku yada ac telefondan dinle
GebeHanim_ Mewre benim karnım geç çıktı zayıfım da bu son haftalarda zorlanma yaşadım sadece İnan şuan doğuma gitmek isterdim Hamilelikte yaşadığımız tüm ağrılar sıkıntılar doğumdan sonra geçiyormuş
Mewre Mewre benim gebeliğim hamdolsun sıkıntısız geçti karnımda 6. Aydan sonra yavaş yavaş çıkmaya başladı yaklaşık 1.5 sene önce korona geçirmiştim belki de ciğerlerim bazen yetersiz kalıyor
Meryem_Canli N_75 bana da dün yatış dediler önce ama sonra doktor sancını evde çekmen daha iyi rahat olursun 5dkya düşünce gel diyince vazgeçtim. Şimdi 7dkya düştü. Allah hepimize sabır versin 😔🙏