Hamileliğimde 5. Haftadan 7. Haftaya kadar kahverengi lekelenmem oldu doktor progestan başlattı ve hiçbie tehlike vs görmedi olur dedi 20 gün sonra kesildi ve rengi sarıya döndü akıntı olarak 1.5 ay sonra da bugün koyu değil açık kahverengi akıntım geldi sabah doktora gidecem çok korkuyorum bilgisi olan var mı