Duygu210 Hamile kaldıgınız ay ile yaşınız arasında kalan cinsiyeti veriyormuş kızlar doğruluk payı var mı baktınız mı hiç 🤷🏼♀️
Elif13t Duygu210 benim eşim bakmıştı takvime göre kız diyordu. Doktor önce erkek dedi şimdi kız bakalım bidaha ki kontrolde ne dicek 🤔
Damla2100 Duygu210 banada doktor ilk bakınca erkek demişti sonra Çin takvimi ne baktım kız diyordu şuan ve cinsiyet kız bilemiyorum ya tesadüfen mi yada grckmi
Passion_ Duygu210 bende her yerde kız çıktı Çin takvimi Rus takvimi yumurtlama günü yüzük çevirdiler ekşi yedim karnımın şekli bile kıZdı ama oğluşum oluyor 🥰😍🥰😍😍
leylaakyol05 Geçmişe yönelik doğum yapanlarınınkini dene. Ben 6 kişiyi denedim doğruydu. Cinsiyeti yeni öğrenen arkadaşım vardı ona baktım aynıydı. Ama bilemiyorum tabi tesadüfmün gerçekten çıkıyor mu. Sadece paylaşmak istedim sizinle
Oguzilke Ben hamile kaldığım tarihi biliyorum. Ona göre hesaplayınca erkek. Ama tıbben son adet tarihin hamileliğin başlangıcı kabul görüyor o tarihe göre de kız.
Renginveannesi_ Duygu210 benim doğru çıkmadı canım etrafimdakilerinde doğru çıkmadı, az biraz bekleyin o gün geliyor inşallah belli olur 🤲🏻🌼🙊❤️❤️