Nistik Esra-uslu bencede kiz gbi benim ultrason fotoda boyleydi bebegimin kiz çıkti. Kafa duruş fln kiz bence
Esra-uslu Rabiamsf teşekkür ederim amin inşallah bizde hep hayırlısı olsun diye dua ediyoruz eşimde bende kız istiyoruz