Kızlar ilk doğumda çok zorluk yaşadım Suni sancı ile doğumu başlattı doktorum. Hiç sancım nişan olmadan gittim. Şimdi 29.haftalık hamileyim ve yine aynı mı olur diye düşünüyorum. 2.doğum kolay olur diyolar bu gerçek mi? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız?