Şimdi herkes ilkini doğurmuşsun ikincisi daha kolay olur diycek belki ama ne bileyim doğum yaklaştıkça daha çok korkuyorum. İlk gebeligim normal doğum oldu. Devlet hastanesinde doğum yaptım ama bebeğin başı görünene kadar yanımda annem vardı. Sürekli destek oldu bana. Sancı girdikçe belimi ovdu rahatlattı beni. Hareket ettirdi sürekli. Şimdi pandemiden dolayı sancı anında yanımda kimse olmuycakmis. O hastane odasında tek başıma sancı cekicem. Destekçim olmuycak. Hemşireler arada bir gelip gidicek. Bu durum beni çok endişelendiriyor korkuyorumda. Bu durumu nasıl aşabilirim