pnrask Tgbs diğer doktorları bilmiyorum ama saynur hanım doğuma giriyor.ben özellikle sordum.hastalarını sonuna kadar takip ediyor.
Yeyy Tgbs ben de neslihan hanima gidiyordum ve gece dogum olursa gelmiyor. Sirf buyuzden cok sevdigim halde degstrmek zornda kaldm. Yeliz hanima gectim ve bizzat sordm kendi hastalarimin dogumuna kendim geliyorm dedi yani gece geliyor. Ilk muayenemiz biraz aceleydi cnku kanamam vardi sirf bebek iyi mi plasentada rahimde sknti var mi ona bakti ve brakti.. kanaman dursun haftaya gel herseyine detayli bakalm dedi smdilik herhangi bsy hissedemedm yeliz hanimla ilgili ama genel olarak hastalari cok seviyor cok memnunlar. Insallah ben de memnun kalirim. Bu platformda da cok fazla yorum okumustum benm gibi neslihan hanimdan yeliz hanima gecenleri ayni sebepten. O kisileri ariyorm yorumu gorurlerse yazsnlar lutfen pisman olmadiniz insallah doktor degistirdiginize??
Tgbs Yeyy bende saynur hanıma sordum o geliyormuş benim ilk doktorum ve değiştirmedim çok sakin acele etmiyor Güler yüzlü bende şuan memnunum inş böyle devam eder
Ruzgar_1405 Yeyy Merhabalar şuan ne durumdasınız😊 Ben de Yeliz hanıma gitmeyi düşünüyorum tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz 😊
Yeyy Tgbs Betra canm mrb kac haftaliksin sen? Detayli yaptrdn mi veya dusunuyo musun. Ben yeliz hanima gidiyorum adatipta yapildigini soyledi ama bilgisi olan veya dha once orada yaptiran birini ariyorum.. duyduguma gore saynur hanim yapiyo dediler
Cicekk Betra bende neslihan hn.a gidiyorum siz memnun musunuz? Ben iki sefer gittim ikisinde de renkli ultrason resmi vermedi yüzünü tam göstermiyor diye bende ikincisinde gösterdiği kadarıyla verin dedim bu seferde kağıdım bitti dedi sinir oldum.. Birde ben sormadan kilosunu boyunu söylemiyor..
Yeyy Cicekk kac haftaliksin canim? Ben de onu merak ediyorum o hastanede sadece neslihan hanimda da renkli var acaba yoksa yeliz hanimda da var mi acaba
Betra Cicekk Ben memnunum canım. Yengem de onda doğumunu yaptı. Ayrıca benim 1 sene boyunca çalıştığım doktor kendisi. Bir çok doktorla çalışıyordum ama hastalarına en yakın en ilgili o geldi bana o yüzden kendisini tercih ettim. Böyle olumsuz yorumlar okuyunca acaba aynı doktordan mı bahsediyoruz acaba diye düşünmeden edemiyorum bile. Kendisiyle çalışırken bile hasta kalabalıklığı vardı. Ben 20. haftamdayım ve 18 imde gittiğim de boyunu kilosunu söyledi. Renkli ulturasonu zaten detaylı aldım. Daha sonuç göstermeye gitmedim. Ama yengemin hamileliğin de verdi. Bir çok hastasına da verdiğini biliyorum. Ama yine de tercih ve takdir sizin.
Yeyy pnrask canim mrb kac haftaliksin?? Detayli ultrason yaptirdin mi adatipta saynur hanim yapiyomus sanirim. Ucreti nkdrdi bide nkdr surdu ilgisi nasildi bana bilgi verebilir misin
YadeOmer Yeyy ben önümüzdeki ay yaptıracağım 500 tl detaylı,1 saate yakın bakıyorlarmış. Orda erkek bi kadın doğumcu var doçent,o bakacakmış ama Saynur hoca da yanımızda olacakmış. Ben yaptıracağım kendi doktorum takip edebilsin diye
Tgbs Yeyy ben 11+2 günlük oldum yaptırmayıda düşünmüyorum 8 Ekim’de randevum var ama sadece bebeğimin durumunu görmek için gidiyorum
Betra Yeyy ben detaylıyı başka hastanede yaptırdım. 22 haftalığım ama 19. Haftamda yaptırdım. Saynur Hanımın çekip çekmediğini bilmiyordum o zaman.
Mucizemveben Tgbs Bende Saynur hanıma gidiyorum ve memnunum. Diğer doktorlar hakkında bir bilgim yok ama Emin’im hepsi de iyidir 😊
Mucizemveben Yeyy Ben 39+5 im canım detaylı yaptırdım ama Sultanbeyli de saygıya gidiyordum o zaman zaten ondan sonra da adaya geçtim ama bilsem Saynur hanıma gelirdim detaylı için benimkini kadın doğumcu değil de şuan hatırlamıyorum radyolojiden bi doktor yapmıştı. Zaten kısmetse yarın doğumum olacak inşallah
Ozlmminiko Neslihan Alana gidiyorum basindan beri. Ve bir kere aklimda supheyle cikmadim odasindan. Ben sormadan herseyi soyluyor. Gece doguma gelmemesi nobetci kalmadigindan oturu. Zaten riskli bir hamilelik durumu varsa ona gore ayarliyor dogum zamanini diye biliyorum.
Betra Ozlmminiko Ben daha dün kontrole gittim mesela detaylı çektirmeme rağmen yine kendisi renkli olarak yüzünü gösterdi. Hiç kafamda soru işareti oluşturmadı. Hatta bişey olup sorduğunda bıkmadan cevap verdi 🙏🏻
Yeyy Mucizemveben rabbim saglikla kucagina almani nasip etsin insallah. Betra Ya genelde perinatologlardan falan aliyolar detayli icin randevuyu ben de o yuzden eger saynur hanima yaptiran varsa memnun kaldi mi bilgi almak istedim ama sanirim hic yok yaptiran
Ozlmminiko Betra yaa gercekten mi kac haftaliksiniz ? 11 ekim de bende detayli ultrasona gidicem 20 haftalik oluyorum 21.haftamda da neslihan hanima gidicem ins bana da gosterir 🙏🏻😍
Betra Ozlmminiko arada 1 hafta varya çok değişmiyolarmış ama 19.haftadaki görüntüyle 22. hafta arasında baya büyümüştü 🤗