Kızlar az önce uyandım pijamam ıslaktı hep altimami yaptım diye şüphe ettim lavboya gittim geldim gelene kadar kendilinden pijamam yine ıslandı kendilinden geliyordu ben yapmiyordum yine değiştirdim pijama giymeye korkuyorum acaba suyumu.geliyor su gelmesi nasıl bişi 36+6yim lütfen yardımcı olun