Merhaba ben 29. Haftamda yüksek tansiyon sebebiyle üç gün hastenede yattım sonrasında tansiyon ilacı başladık güzel devam ediyordu 36. Haftama geldiğimde kafamda enseden gelen sıkışma uyuşma hissi oluştu ilk gün iki kez oldu tansiyonum o gün çok dengesizdi 16-9 9-6 değişiyordu sonra diğer gün oldu uyuşma hissini 3 kez yaşadım bu sefer doktoruma söyledim beni acil olarak çağırdı zaten 16-9 tansiyonla gittim bu sırada bebeğim gayet güzel harekette ediyordu hastaneye gittim ultrasona girdim bebek plesantadan ayrılmış beni acil olarak sezeryana aldılar belden iğnemi vurdular sonrasında sonda taktılar ve çekiştirmezler başladı 🤣 evet hissiyat oluyor ama acı falan asla olmadı ameliyat sırasında tansiyon yine tavan yaptı stresten sonra bebeğimi gördüğümde düzene girdi bebeğim 10 dakika sonra doğmuştu bende toplam yarım saat sonra odamdaydım sonrasında bebeğimin şekeri biraz düşük olduğu İçin 12 saat yoğun bakımda kaldı benim tansiyondan dolayı kanamam fazla oldu 8 saat sonra ayağa kalktım evet ilk kalkmak zor ama asla pes etmeyin üzerine gidin herşeye değiyor zaten şuan bebeğim koynumda mışıl mışıl uyuyor bu herşeye değer 🥰❤️ Lütfen takiplerinizi çok iyi yapın kendinizi tanıyın ne zaman sıkıntınız olsa önemli değildir diye geçiştirmeyin 🙏🏻