sayre Canım benim bi tecrübemi aktarıcam, senin hikayen farklı olabilir tabi. Bence uzun süredir bebek deneyip olmaması dışında, erken gebelik testi yapmayarak gebeliği hemen öğrenmemek lazım. 4-5 gün adetin geçince testini yap. Öbür türlü çok erken öğrenip daha sonra bebek tutunmayınca kimyasal geçirdim psikolojisine giriyor insan. benim adetim mesela 3-4 gün gecikmişti sonra adet olmuştum o ara belki kimyasal geçirdim ama test yapmadığım için bilmiyorum. Önemi de yok zaten 3 aydır deniyoduk. Sonraki bi kaç ay içinde oldu şükür. Mesala kankim de, adetten 3 gün önce gebeliği öğrendi sonra 2-3 gün sonra adet oldu. Kimyasal geçirdiğini farketti üzüldü. (Bi sonraki ay akışına bıraktı normal hamile kaldı şükür) yani bu nedenle biraz doğal akışına bırakmak lazım 🥰 korkma sen de. allahım sağlık sıhhat afiyet versin gönlüne göre versin hayırlısı ile.