ikizlerin_annesi__ Kışlar dün sanah doğum yaptım akşam gazımı çıkarmaya başladım bu sabahta büyük abdeste çıktım ama cok afedersiniz su gibi ishal olmuşum bu iyi birsey mi böyle olan var mı
zulalerdem Evet bende 2 gün önce sezeryan doğum yaptım eve geldim ishalim şuan genelde hep kabız olunduğunu söylüyorlar ama