Aysegl1602 Gurbetcicegi BENDE KULLANDIM BEKLİYORUM 2 GÜN YUMURTLAMA GÖRDÜM DEĞERLENDİRDİM BAT 30 NİSAN
12siradanbiri Gurbetcicegi 4.kullanişim insallah bu ay olmustur 26 nisan adet tarihim , belirti var mi sizlerde
Ezgi2828 Gurbetcicegi bende klomen kullandım 11 inde çatlatma iğnesini oldum 2 gün önce dayanamayıp test yaptım silik çizgi çıktı ama iğneden dolayı olabilir o yüzden beklemedeyim inşallah rabbim hepimize nasip eder kimsenin kucağını boş bırakmasın allahım bu mübarek ayda 💓🌺
Senagg Beenn 🥰 geçen hafta yumurtlama oldu hatta beklemedeyim bende. 26sında adet günüm bakalım inşallah 🤲🏼
Gurbetcicegi Senagg yaa benimde geçen hafta oldu hatta iki kere yumurtladım birini yumurtlama günü birindede çatlama gününü değerlendirdik bakalım kısmet henüz erken galiba geç yumurtlama olduğu için üstüne görme yaşayabilirim🙈
Senagg 12siradanbiri Belirti ne zaman başlar acaba ya. Soldan yumurtam çatladı orda hala bir doluluk hissi hissediyorum ama batma falan yok henüz. Bu bir belirti mi kızlar sizce? Birde aşırı akıntım var sulu şekilde 🥴
Krcaaa 12siradanbiri öncelikle şifa olsun bebek olsun arkadaşım birşey soracağım 4 kezden sonra nasıl yol izlicek doktorun acaba benimki hsg dedi de
12siradanbiri Senagg insallah belirtilir gevesindir. herkeste farklı ben de akıntı hep adet belirtisi olmuştur
Senagg Gurbetcicegi yumurtlamadan sonra 14.gün adet olunur bakalım bekliyoruz. Benimde 2 yumurtam oldu inşallah hayırlısı bakalım. İlk defa mı kullandınız ilaç? Ne zaman adet gününüz
12siradanbiri Krcaaa hsg yi klomene başlamadan önce istemisti doktor çektirmistim, 6 defa deneyelim olmazsa aşilama ve tup bebek dedi
Mucizemibekliyorum_ Kızlar bu klomen kullanıldığı ay için mi etki gösteriyor sadece ? Bana da başlayacak doktorum adet olunca gel dedi adetim 6 gün gecikti ama hala olmadım olunca başlayacağız. Bide sizin yumurtalarınız nasıldı benim 6mm di çok küçük dedi
Senagg Mucizemibekliyorum_ evet kullandığınız ay sağlıklı yumurtalar oluşmasını sağlıyor. İlaç kullanıldığı zaman 21 22 mm oluyor yumurtalar. Tam çatlama boyutunda yani. Muhakkak kullanın ihmal etmeyin. Normalde düzenli yumurtlamaz mısınız? Daha önce hiç yumurta takibi yaptırmadınız mı?
Senagg 12siradanbiri inşallah 🤲🏼 emin de olamıyorum ki acaba ilaçta bu etkileri yaşatıyor olabilir mi?
Mucizemibekliyorum_ Senagg ya öncelikle cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Geçen ay yumurta takibi yaptırdım adetten sonraki 12.günde bakmıştı doktor 6 mm boyutundaydı çok küçük dedi. Bi sonraki adetinin ikinci günü gel dedi ama daha adet olmadım bi hafta geçti bende merak ediyorım işe yarıyor mu gerçekten diye