karat 39+4 olduk uygulamaya göre 4 gün kaldı gösteriyor ama tık yok içerisi rahat herhalde gelesi yok daha kimler bebişinin keyfini bekliyor :)
Nurdrmz_24 38+5 olarak ben bekliyorum uyuyup uyanmakta güçlük çekiyorum kaburgalarım batıyor çok yoruyor beniii gelsin istiyorum artık hem çok da özledim merak da ediyorum 🥰😌