eminergunn kisiden kisiye tabii ki degisir bu yuzden zaten burada “bana yapilmadi bir sey de olmadi” kisisel deneyiminiz de olsa soruyu soran anne adayini “ona bir sey olmadiysa bana da olmaz” dusuncesine sevkedebilir. Ayrica hicbir zarari olmayan bir testten soz ediyoruz. Hamilelikte ve hayatin her safhasinda ben de tedbirin iyi bir sey oldugunu dusunuyorum, siz de oyle dusunup yapalim demissiniz zira doktorunuza. Siz saglikla devam edersiniz hamileliginize ben edemeyebilirim sekerim vardir erken dogum yaparim. Bunun her halukarda gerekli oldugu bilgisini de bana kendi doktorum verdi mesela, sizinki gerek duymamis. Eminim doktorunuza benim kendiminkine guvendigim kadar da guveniyorsunuzdur. Zaten gereksiz diyen Canan Karatay’in basina da neler geldigini gormussunuzdur. Arastirilip ogrenilmesi gereken ve cok dikkatli bilgi verilmesi gereken bir konu. Farazi konusuyorum olur da sizin kisisel deneyiminizden oturu ici rahatlayan bir anne adayi bu testi yaptirmaz ve sonrasinda bir saglik sorunu yasarsa bebeginde, zavalli sabinin hayatiyla oynamak bu, onu anlatmaya calisiyorum.