Gzaemlzieha 38 haftalık gebeyım öncelerden de adet agrım gıbı bı agrı vardı evet ama sımdı sankı arttı bıraz daha hıssetmeye başladım doğum olur mu sızce doğum nasıl anlarım korkuyorum
Nil2736 Gzaemlzieha doğum sancısı adet sancısı gibi diil Daha çok sıkışmışlk hissi gibi nası desem karnına kramp girmiş gini .kabız olrsnda aniden kramp girer veya çok üşütürsün kasıkların deiik bi ağrı olur. Pis bi ağrı . Sıkışıpsm böyle şişiosn ama patlayamıorsun gibi kramp gibi Bu tatta bi ağrı.