Bugün itibariyle 13. haftaya girdim. 44 kiloyum ve henüz bir kilo alımı olmadı bende. Geçen haftaya kadar kusuyodum maalesef. Çok şükür bir haftadır iyiyim. Ama kilo alamıyorum. Bebeğimin durumu çok şükür iyi ama bu kilo konusu biraz canımı sıkıyor. Varmı aynı durumda olan. Sizler neler yapıyorsunuz. Yarın kontrolümüz var bu arada. Bakalım ne durumdayız.