Ya çok ama çok sinirliyim. Bebesoil sayfasından hastane çıkışı yaptırmak istedim onlara kendi sayfalarında olan bir model attım ve dedim ki bu modeki başka bir renkle yapabilir misiniz? Bana tabi ki dediler yine de çok güvenemedim ve dedim ki tasarımını yapıp bana yollar mısınız beğenmezsen yaptırmayayim diye. Neyse tasarım yapıp yolladılar ben tasarımı çok beğendim ve yapın dedim. Bugün ürünü kargolamislar son halini attılar bana birde ne göreyim tasarımda bana gönderdikleri renkle alakası yok o kadar moralim bozuldu ki.. Üstelik bunu kendilerine ilettigimde bir iki gıcık bir şekilde yazıp en son cevap bile vermediler!!! Şimdi fotoyu size de atacağım Allah askina yorumlarınizi çok merak ediyorum acaba benim mi gözlerimde sıkıntı var