Arasinannesi2 2gun önce nisanım geldi ama ne şancı var ne su herkes 2 güne doğurursun dediler ama tik yok 😂😂
Ayess Arasinannesi2 nasıl birşey bu nişan nasıl geldi 39 haftalık gebeyim ama hiç bir belirti yok sizin kaç hafta oldu ?
Cnnckr Arasinannesi2 nişandan sonra haftalarca normal seyredebiliyormuş her şey. Bir iki hafta daha bekleyeceğiz herhalde 🧐
Zuzu35 Ayess canım kiminde pembe lekeli,kahverenk lekeli,kanlı sümüksü akıntı şeklinde oluyormuş kiminde kan renk olmuyor benim kan falan yoktu şeffaf ve süt beyazı karışık yapışkan koyu kıvamlı bir parça şeklindeydi iç çamaşırımda buldum