Nuryldrm13 Merhaba kızlar , özellikle geceleri mide yanmam çok fazla oluyor hafif beslenmeye çalışıyorum ama faydası yok gibi ne yapabilirim bunun için ?
MDeniz42 Nuryldrm13 baharatlı yeme her yandığında bi yudum süt iç. Sütü bir bardak değilde yudum yudum iç. Anlık rahatlatıyor bir saat sonra bir daha yudum alırsın
Nurdrmz_24 Nuryldrm13 hemen söyleyeyim kullan bana dua et🐶 renne diye bir şurup var imkanın varsa nöbetçi eczaneden al yoksa yarın mutlaka al çok çok çok yararını gördüm bu kadar müthiş bir ilaç olamaz dene görüceksin süt veya bir başka şey beni kurtaramadı valla :(
Pinar95 Nuryldrm13 bende de vardı. Gün içinde falan sürekli mide yanmam oluyordu. Doktorum bı tane sabah aç karnına içmem için hap verdi birde tok karnına içmem için gaviscon verdi şurup. Çok iyi geldi. Gavisconu günde 4 defa falan içebilirsin dedi.
Esramucizede Bende çok oldu hatta son haftamdayim hala var sadece ilaç geçiriyor Rennie Duo şurup bu bana çok iyi geldi kaç kutu bitirdim bilmiorm
Dmllale Nuryldrm13 36+3 haftalığım ejderha gibiyim süt içiyorum kaç şişe rennie bitirdim ama anlık iyi geliyor birde sakız çiğnemek iyi geliyor
lawyermoms Nuryldrm13 merhaba. Geçen bendede olmuştu birisi yoğurt demiş eski postlardan. Emin ol 2 kaşık yedim anında kesti ve uyuyabildim. Denemekde fayda var
Nuryldrm13 mervekss 18+5 💙 gebeliğimin başından belli vardı bende bulantım olmadı hiç hep yanma vardı ama gün geçtikçe daha da artıyor