Bi sorum olacaktı 39+6 Haftamdayım Perşembe günü kontrolüm var doktorum 41+3 Haftaya kadar yani 40 haftanın üstüne bi 10 gün daha bekliyoruz normalde demişti ama ben dayanamıyorum artık ne sancım var ne bebek kanala girdi ne de başka bir doğum belirtim var.. sizce doktoruma söylesem 41 e kadar beklemesek suni sancı ile doğum istesem yaparmı çünkü 40. Haftadan sonrasıda riskliymiş duyduğum kadarıyla mantıklı olan ne olur sizce