Nerminterzi En son sanırım 19+4 falandı Dr gittim 250 Gr dedi kilosu sizce normal mi. Sanki az gibi geliyor bana
Askiletotomsu Nerminterzi canım ben 18+0 da 190 gramdim Gecen hafta 21.haftamda 350 ydim Yarın doktora gitcem bakalım artmış mi. Örnekleri veriyorum çünkü gayet normal kiloda bebisin
Aseltos9 Nerminterzi ee doktorunuz demiyor mu size iyi yada kötü diye ultrasonda gösteriyor zaten haftasıyla uyumlu olup olmadığını 🤔
Canpolat Nerminterzi canım günümüz aynı bugün gittim benim de 280 gram dedi normal gülüm bu oranlar doktorum bu saatten sonra bebeğin kilosunun hem genetik hem bizim yediklerimiz hemde plesentanın aktarmasıyla ilgili olduğunu söyledi normal gayet 🤲🏻😘
Serapcemre Nerminterzi 19da 277gramdı bizim 24+5te 666gram dı az zayıf gelıyor bana da aman sağlıklı olsun da
Nerminterzi Askiletotomsu iyi gayet diyoda bazılarının yorumlarını okuyorum maşallah herkesin bebisi güzel kg lari
Nerminterzi Askiletotomsu birde ramazan gireli oruç tutmuyorum ama geceleri yiyorum kahvaltı gece sarkıyor düzenim biraz bozuldu gibi ondan vizdan yapıyorum sanirim
Canpolat Nerminterzi o güzel olanlar haftaları büyük olanlar şuan normal seyrinde gider asıl 6 aydan sonra başlıyor ne kadar alırsa vitamin o kadar irileşecek canım 6 aya kadar pek bi kilosu olmuyor zaten 6 ayı geçtikten sonra başlıyor
Nerminterzi Canpolat inşallah iyidir biraz telaş yapıyorum 🙄 benim şuan 21+5 oldu çok şükür iki hafta sonra gidecem Dr a
Nerminterzi Canpolat vitamin kullanıyor musunuz . Dr demir folik asit ve balık yağı verdi de ucunude alıyorum şuan
Canpolat Nerminterzi iyidir evham yapma doktorun iyi dediyse iyidir unutma kötü olan şeyi hiçbir zaman iyi demezler çünkü sonuçlarına gene kendileri katlanacak doğumda o yüzden içini ferah tut bişiy olmuyor
Canpolat Nerminterzi ferrum 1 aydır kullanıyorum bugün de decavit verdi sadece değerlerin çok yüksek normalde benim o yüzden pek bişiy vermiyor sırayla veriyor bana
Askiletotomsu Nerminterzi yoo Devlette detayliya gittim 21 de Yarında özelde detayliya gitcem Pimpirikliyim biraz
Nerminterzi Askiletotomsu bu hafta içi gidecem sanırım. Benim oglanda geçen ay göstermedi üzülüyor insan 🙄☺️ heycanliyim panigim karışık duygular içerisindeyim . Birde hala Dr a karar veremedim . Bırinde hastane iyi Dr üslubunu birazcık beğenmiyorum diğerinde ise Dr normal hastane pek iyi değil iki haftaya kontrol e gitmem lazım kararda vermem lazım. Şuan onu düşünüyorum uyuyamıyorum 😒
Askiletotomsu Nerminterzi bişey denmedi de ben doktorlara güven duymuyorum İlla iki doktorda görüp aynı şeyi söylerse ikna oluyorum😂😂😂😂ondan detaylim var yine yarın