??? Öncelikle hayırlı ramazanlar diliyorum, biz eşimle çocuk düşünüyoruz 9 aylık evliyiz ve evlendiğimizden beri çocuk yapmayı düşünüyoruz her yumurtlama dönemime getirdiğimizde takip de ettik sonu hüsran daha sonra eşim ve ben doktora gittik eşimde varikosel çıktı :( ama sperm sayısı yüksekti lakin ileri hızlışık hareketleri %10 yazıyordu doktor bize ameliyat olmak zorunda dedi ama şuan da hamile kalabilirsiniz bir ihtimal dedi böyle bir şey yaşayan var mı ? Ve birde bende muayene oldum normal rahmime kamera gibi bir şey soktu güzel yumurtalıkların %90 gebe kalkabilirsin dedi ama ben yinede bir hastaneye gidip tüplerime baktırmak da istiyorum bunun için önerebileceğiniz devlet hastanesi söyler misiniz ? (Hakkınızı helal edin şimdiden söyleyeceklerinize çok ihtiyacım var ) :( ???