dilosss merhaba, benim de çok kasılmam oluyordu ve doktorum maden suyunu yasakladı.
Fbd anlattıklarınızdan yola çıkarak kasılma olmadığını düşünüyorum çünkü kasılma bebeğin sertleşerek bir yere toplanması şeklinde oluyor sanki karnını yarıp dışarı çıkacakmış gibi oluyor. yine de yaşadığınız şeyi doktora anlatmanızı öneririm. ağır iş yaptıysanız ağrı hissetmeniz normal.