kızlar 31. Haftadayız. Canım o kadar acıyoki srtık sinirden ağladım bugğn. Belimde fıtık vardı zaten gün geçtikçe ağrısı dayanılmaz oluyo. Boynumdada vardı oda aynı şekilde. İkisinin acısı yetmez gibi bebek nedense sürekli karnımda taş gibi. İnanılmaz acı veriyo. Bi tarafı üst kaburgama göğsümün altına geliyo ve sanki kemiğim kırılıyo gibi acıyo. Bi tarafıda kasığıma basıyo. Değiştirmiyo hiç pozisyonu bu normal mi? Yatamıyorum yatsam kalkamıyorum kalkarken karnıma sıkışıyo gibi ağrıyo. Ağrılardan o kadar yoruldum ki artık karnımdaki çocuğa sinirlenmeye başladım :(. Üzülüyorum kötü bi anne miyim diye. Bütğn ağrılar doğumdan sonra geçecek deyin nolur. Artık acı çekmekten yoruldum eski hayatımı çok özledim sağlıklı enerjik rahat. Ne zaman geçecek herşey?