Merve_kose Merhaba sezeryandan kac gün sonra göbek için korse kullandınız ve nasıl bi model korse kullandınız
Muhasebeciana Merve_kose ameliyat korsesi kullanmistim annemin. Bana doktorum 1 ay sonra takmak istiyosan tak dedi 1 hafta banyo haricinde geceli gunduzlu hic cikartmamistim suan normal gobegim 19 aylik kizim
Arashsn Merve_kose doktorum bana kirkim.ciktiktsn sonrs kullanma mi söylemiş rahim kendisini.toparladiktan.sonra
Bysinem Muhasebeciana korseden sonra düzeldi mi göbeğiniz . 1 hafta önce sezaryan oldum ama aynaya bakasım gelmiyor göbekten dolayı. Eski halini alıyor mu?
Muhasebeciana Bysinem canim 1 hafta olmus gobek olmasi asiri normal. Suan hamilelikten onceki olan gobegim var sadece kizim 19 aylik. Tabikide zamanla duzeliyor ama ben o korseyi 1 hafta geceli gunduzlu hep taktim sadece duşa gircegim zaman cikarmistim