Byzamrcan Gzmnrayd Süt ne kadr oldu ki canım biliyonmu ya internette baktım da doğru yanlış bilemedim😁
Eylllllll Başvuru yapmadan da veriliyor süt parası 316 TL direk eşimin hesabına yatirmislardi sanırım kimlik çıkarttıktan sonra yatırılıyor
Byzamrcan Elif0611 valla bildiğim karıyla cocuk doğduğunda da eşe veriyorlar valla ben de unuttum yaa
Kader6056 Kızlar doğumdan sonra doğum raporuyla kaymakamliktan başvuru yapabilirsiniz yada kimliği çıkardıktan sonra sisteme dusuyo e devlettende oluyo 1 ay sonrada yatıyor zaten