Çay kahve çikolata vs. bu tür ürünleri ne kadar sıklıkla tüketiyorsunuz? Ben çikolatayı ara ara tüketiyorum ama çay ve kahveyi tamamen bıraktım (çevrem= ben hamileliğimde sürekli kaç bardak içiyordum hiç birşey olmaz sende iç veya bu dönemde normalde yediğin veya içtiğin birşeyi tamamen kesersen doğurduktan sonra onu yer veya içersen bebek o maddeyi hiç tanımadığı için tepki verir o yüzden içmeye devam et gibi gibi … yorumlar geliyor hep 😒) siz ne düşünüyosunuz bu konu hakkında?