Hayırlı geceler hanımlar. 16+4 günlük hamileyim. Kontrole gittim doktor bebeğin eşinin aşağıda olduğunu söyledi. İlerleyen zamanlarda yukarı çıkma ihtimalini de söyledi fakat çıkmazsa doğumun sezaryen olacağını dedi. Bu durumu yaşayanlar var mı aranızda acaba.zamanla yer değiltirdi mi acaba?