anneyim96 Kızlar 8+4 üm belim çatlıyor ve kuyruk kemiğim popomun üstünde ki kemik çok ağrıyor neden acaba
3273 anneyim96 bende de aynısı var canım gebeliğimi öğrendiğimden beri hemde 7+5 olduk doktora sorucam mutlaka bunu
Edabykl anneyim96 ben 16+2 yim bende hala var baslardada vardi simdi dahada cogaldi sanki özellikle is yaptigimda yada yürüyüş yaptigimda belim sanki ikiye ayrilacak o şekilde bi ağrı
Tuana_ anneyim96 33+6 haftalığım hayla çekiyorum bel ağrısı sırt üstü yatamam ayağa kalktıkca batıyor sürekli normal yani
taze_anne79 anneyim96 geçmiş olsun 🌸bende 6+5 im benimde 3 4 gündür inanılmaz bir bel ağrım var ama bir kaç gündür yoğunum yolculuk vs yapıyorum ona bağlıyorum inşallah ondandır yine de doktora gideceğim yarın siz gittiniz mi acaba?
3273 anneyim96 bende de canım öyle hatta bacağıma vuruyor arada yürüyemiyom dün öyle olmuştu magnezyum eksikliği mi acaba ya
3273 Edabykl evet kesnlikle bısey yaptığında ayakta kalinca daha çok oluyo ya magnezyum kullanıyor musun canım
Edabykl 3273 hayir henuz doktoruma belirtmedim bu durumu ama cuma gunu kontrolum var o zaman soylicem belki verebilir her dakika agirmiyo ama agirincada fena ağrıyor
3273 Edabykl evet bi söyle canım bende istiycem bu tarz agri ve kramplar magnezyum ve kalsiyum eksikliğinden diye okumuştum bende aklıma geldi