Kızlar 35+3 oldum doktorum tekrar kontrole 9mayısta çağırdı 38. Haftamda yani o zamana kadar ne nst ile ilgili bişey dedi ne de tekrar kontrole gerek duymadı ama herkes 34ten sonra her hafta nst giriyormuş doktoru benim gibi olan var mı acaba merak ettim ben yine de gitmeli miyim