Anneolanbiri bende burda bekleyeyim. O an en son düşüncegm şey aslında bunlar muhtemelen yok oram açıldımı buram gözüktü mü ? Zten hastaneye aile dışında kmseyi istemiyorum çoğu hastanede covid dolayısyla ziyaretçi almıyormuş 👏🏻
Bende elbise aldım bi adet diz altında ama çokta uzun değil zten yatıyor olucam bacaklarım görünmeyecektir hatta sabahlıgı da var ,bol aldım .
altlı üstlü pijama takımı aldım suwende indirim vardı.
Yzın olucagı için bi takım daha almayı düşünüyorum. Terlerim hemen kokmayayım😂
Fotoğrafımıda arkadaşm çeker gelirse. Yoksa evde çekilcem çünkü o an dedigim gibi şal kıyafetti süs püs uğraşamam. He görünce özeniyorum maşallah yapan yapıyo ama ben totomu kaldıramam valla 😂