Arkadaşlar 32. Haftalık hamileyim normalde de duygusal bi yapım var ama son zamanlarda çok aşırı bi duygusallık var üzerimde her an ağlamaklı gözüm yaşlı dokunsan ağlıcam şu an bunu yazarken bile gözüm dolu sebepsiz yere arada ağlıyorum zaten ama saçma geliyor niye böyle oldum acaba psikolojim mi bozuldu ne