Gzmbuga05 Bebek odasına ikeadan şifonyer beğendim eşim illa aynısını yaptırırım diyip duruyor tartıştık birebir aynısı yapamazlar diye düşünüyorum siz n’aptınız kızlar yaptırdınız mı hazır sipariş mi verdiniz
Pyrz_07 Gzmbuga05 aynı sorunu yaşadım eşimin babası mobilyacı ona yaptırcaktı ki allahtan ben bunu yapsam aynı parayı bulur hazır alın dedi o sayede yırttım hazır oda takımı aldım
Boniboncuk Gzmbuga05 aynı problemi yaşadık. Eşim dışardan fiyat alınca vazgeçti😂😂😂 Dun trendyoldan hazır olanlardan aldım onlarda ikeadakilere benzıyor biraz daha uygun. Tabi ikeadakiler masif ahşap. O yüzden bi tık daha yüksek