beyazkalp Siz kaçıncı haftadasiniz kızlar ? Kaçıncı gebelik ? Nasıl hissediyorsunuz Şikayetleriniz var mı ? 🥰🌸
Yasemibrahim beyazkalp bizde 00.00 itibariyle 13 haftalık olduk☺️ 4 yasında Bi kızım var perşembe randevum umarım ögreniriz cinsiyeti
Edabykl mrs_atalay hadi inşallah ya hep unisex kiyafetler aliyorum belli olsada azda ona göre alsam 😂🙈
beyazkalp Yasemibrahim daha erken bence tatlım üç dört hafta daha beklemelisin 😊 benimde persembe günü randevum
GebeHanim_ beyazkalp 38+1 13 gün kaldı İlk gebeliğim Tek şikayetim nwfes alamamak ciğerlerim ağrıyor sıkışıyor sanki Korkulu, sevinçli, kaygıli hissediyorum
beyazkalp GebeHanim_ Allah yardımcın olsun canım zor geçiyordur elbet ama kokusunu duyduktan sonra geçecek hepsi 😊🥰
qbrqbr beyazkalp 11 haftalığız sol kalçam biraz yorulsam anında sızlar yürüyemem resmen saçma sapan bir agrı oldu pskljk olarak yerlerdeym :))) hormonlar 🤷🏼♀️🤦♀️ 2. Hamilelik benim
Melisagncm beyazkalp 38+4 ilk gebelik valla herşey çok zor artık doğsun diye saat saymaya başladım 🤦🏻♀️ sağlıkla gelsinler inşallah bebitolar 🧿🙏🏻
Yasemibrahim beyazkalp kızımı 13+3 haftalıkken ögrenmiştim Buda perşembe 13+2 oluyo ögreniriz Die düşünüyorum aynı doktor bakalım ☺️