K_k1905 Bsruznky ayyy hadi hayırlısı sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi inşallah. Darısı bizim başımıza 😍🙏
btlyzc Bsruznky kaçıncı haftadasiniz? Saglicakla kucaginiza alirsiniz insallah. Bende 40.haftadayim nst de sanci yok ama kalp atimlari iyi oldugu icin bekletiyorlar.
Bsruznky btlyzc 39+5 olcaz yarın benim suyumda azalma varmış sınırda olduğu için yarın suni sancı verilecek eğer onla doğmazsa sezeryana alinacagim
Zeynepkosez Bsruznky aynıyızzz 🤦🏻♀️ Çarşamba günü kontrolüm var benimde. Kendi isteğiyle gelecek gibi değil bende normal istiyorum ama. Ne sancı var ne başka bişi 🤦🏻♀️
Bsruznky Asude_07 sanırsam kanalda 3 gün önce gittiğimde tam kanalda değil ama aşağı inmiş demişti bugün ki kontrolde de sormayı unuttum ama iyice artık baskı yapıyor kasıklarıma karnım iyice indi aşağıya doğru
Bsruznky Zeynepkosez aynen bende de öyle canım çok ayakta kalırsam sadece hareket ettiğinde kasıklarıma baskı yapıyor gelmeye niyeti yok artık dogurcaz bı şekilde ☺️