Bir saat sonra kesildi zaten yoğun sürekli gelen bir lekelenme değildi nette normal olduğu yazıyordu doktor da panik yapma arada olabilir dedi düşük tehlikem olduğu için iğneler ve ilaçlar kullanıyorum doktorum biz önlemimizi aldık kendinizi yormayın ve ilişki de yasak artık dedi dönüş yaptı hayırlısı olsun bakalım 🤦♀️