Melisagncm Merhaba güzel anneler, karın sertleşmesi kasılması dediğimiz şey tam olarak nasıl oluyor? Neye benziyor? İlk gebeliğim 38+4′üm bir şeyler oluyor ama çözemiyorum. Hayırlı geceler🌼🙏🏻