Merhaba anneler ve anne adayları,
Ben sizlere birşey danışmak istiyorum. Benim 1 haftadır “adet sancım” var ama bugün içime doğdu bir erken gebelik testi yapayım dedi ve pozitif çıktı. Erken gebelikte adet sancısına benzer ağrılar olabiliyor mu ve oluyorsa da sizlerde ne kadar sürdü?
Desteğiniz için şimdiden teşekkür ederim.
Sevgiler :)