kubolin Ben de şurda durayım ☺️ Çalıştığımız kurum mu hallediyor yoksa bir başvuru vesaire yapmamıs gerekiyor mu acaba?
ilknur53- kubolin siz 32 haftanızda raporunuzu alıyorsunuz iş yerinize vereceksiniz.Onlar muhasebeye verecek ve işleyecekler sonrasında hemen sgk nın sayfasına düşüyor.Birde doğumunuz gerçekleştikten snra bir rapor verecek doktorunuz onu da aynı sekılde iş yerinize verıyorsunuz.En son sgk 3 kere de verıyor paranızı ptt ye yatıyor
ilknur53- Aysenbircan hayır değil.32 haftalık olunca calısabilir raporu alıp izin hakkınızı doğumdan snra da kullanabilirsinz
214365 Süt parası dedıkleri sanırım analık olarak geçiyor ilk çocukta 300 ıkıncı cocukta 400 bu sekılde dıye bılıyorum
ilknur53- Hamiyet07 yok hayır.Google doğum parası hesaplama diye yazın size ortalama olarak söylüyor.Brüt 5 bin ise 10.12 arası değişir.Bende 34 haftalık gebeyim raporumu verdim bakalım ne kadar yatacak
Hamiyet07 Valla normal rapor aldiysanz surekli 170kontrl ettirin ben gcen ay aldm 1ay calisamadigim icin doktrm verdi rapor gunun bitti uzernden uuzn zaman gecmesne ragmen yatmadi.meger is yeri raporu onaylamams kda skg dusmems bilgniz olsn
ilknur53- Hamiyet07 onaylanan rapor e devlete düşüyor zaten.Siz doğum raporunuzu verince de mutlaka takip edin hatırlatın ve de sorun.
Nur223 ilknur53- bende 37 haftalık gebeyim. Gecen hafta izne cıktım iş yerine verdim muhasebeye verdi işleme soktuğunda haber vermiş patronuma. Ama e devlette göremiyorum çalışamaz raporu diye analık diye geciyor ama 32 de aldığım çalışabilir raporu gözüküyor