Kizlar gebelikte ve ya öncesinde bu hastaligi olanlar varmi aramizda?
Benim bir tek gebelikte ortaya cikiyor ve maalesef genetik aile faktörü var. Suan dudaklarim yanaklarim goz kapaklarima kadar komple sis davul gibi. Acile gittim avil yapariz ama 1 gece müşahede de tutariz diyor 2 yasinda kizim var diye kalamadim tabi. Bunun ilacini kullanan varmi aramizda hic. Ben serum taktirmadan ilacla geciriyorum diyen varmi ??