Merhaba,
Hamileliğimin başından beri iki kere ağır idrar yolu enfeksiyonu atlattım.Benim için epey zor oldu ikiside.Suan da da herhangi bir rahatsızligim yok ama sarı akintim oluyor.Ozellikle ayakta çok kaldığımda farkediyorum.Acaba benim haftalarımda normal bir durum mu? yaşayan var mı?