HSena38 tetanoz aşısı oldum ben 20. hf sonra 1 ay geçince gittim kan tahlili yapıldı , ilaç yazdırmaya gidiyorum bi sıkıntım olunca arıyorum sürekli irtibatta olmak güzel bence neden yararlanmayasanız ki yakınsa gidin tabi acil bi durum olur hemen gidip sorarsınız vs