Merhaba bayanlar 13 haftalığız fakat son 10 Gündür kasıklarımda ( oturup kalkarken yada hızlı haraket etmeye çalışırken ) bir batma hissi oluyor 🤔
Sanki çoğunlukla da sol tarafa doğru.
Bugün kontrolüm vardı doktoruma bahsettim biraz tedirgin oldu gibi ama ultrasonda da herseyin normal gözüktüğünü söyledi , idrar tahlili istedi
Bu durumu yasayan var mı ? Tedirgin olmalımıyım 🤭