Pembe03 gebeler icin kullanilan bi ilac yani mecburum kendi adima konusayim 19 kilo verdim kullandigim halde bile kusuyordum ama en azindan daha az kusuyordum her kusmamda kasilma yasiyor ve atesim 39.5 yükseliyordu tansiyon problemide cabasi normal bi bulanti kusmam olsaydi bende icmez sabrederdim.
Suan 14 haftalik hamileyim yine 4. Haftadan beri duzenli kullaniyorum
Kullandigim halde kusmaya devam ediyorum 6 kilo verdim yine ayni sekilde asiri kusmaya bagli once mide asit kacagi daha sonra yemek borusu tahrisi nedeniyle mide kanamasi yasadim.
Yani prillam olmasaydı cok dhaa beter olurdum inan gunde 10 kez kusuyorsam 5e dusurmesi bile benim icin cok coook iyi bisey…