Kızlar eşimle herhangi bi sorunumuz yok hgs de çektirdim herşey normal . Femara ilk deneme de gebe kalamadım 2. Denemedeyim şuan doktor 3 ay kullanılabilir bu ilaç dedi buna rağmen gebe kalamazsam ne gibi yol izleniyor aranızda tecrübeli kişiler varsa yardımcı olabilir mi 😊