Sumyye58 Mrb arkadaslar 13+6 haftaligiz bn elimi karnima koyunca sanki kalp atisini hiissediyorum gbi geliyor pir pit bisey atio acaba 😌vaemi bole hisseden
Hapyymami55 Sumyye58 senin kalp atisin cnm o bebe daha çok küçük duyman imkansız kalbini bendede oluyor pıt pıt ediyor dışarda çok dikkatli baktığında da insan fark ediyor hafif pıt pıt hareketler