Bktkyn merhaba benımde degerim bıraz yuksek cıkmıstı testı tekrarlamıstı doktorum ıkıncı deger bıraz daha dusuk geldı ılkıne gore ama ınt okuduguma gıre noral tup defekti olabılır yazıyodu ve ben cok korkup stres oldum ertesı gun lekelenmem gelmıstı bu yuzden galıba bence kendını sıkıntıya sokma cunku bunlar sadece risk hesaplayan testler tanı testleri degil bunu bil oncelikle ama ılla ıcım dahat etsin sıyosan ıleri amnıyosentez testleri oluyor bir perinotoloji uzmanına gozukebilirsin ama oyle cıksada cıkmasadabben cocugumu aldırmam dıyosan hıc uzme kendini allaha teslım ol dua et bol bol cunku bazen oyle dıyolar ve saglıklı doğuyor bazen cok saglıklı gozukup sıkıntılı doğan oluyo aimdiden kendini strese sokup uzersen bebegınde hıseder